ROSEY

Tuesday, 29 September 2009

Pippi風 ビジュー・パンプス/ Bejewelled shoes

Flickr
Size: 7cm x 9cm Vanilla Cookie [13th SEP 2009]
It was fun to think and make this cookie how I should create "Bijoux" effects with crystal sugar and sugar balls :)
This cookie was made for my sister's friend as a farewell present, packed with my "Marie Antoinette-ish" perfume bottle cookie and "Thank you" message on a small pink heart cookies as well.
Hope she will love them :) Inspired by Pippi's shoes.



コチラのグレーのパンプスクッキーは
Pippiというブランドのビジューがキラキラっと散りばめられたとっても素敵なパンプスのデザインにインスパイアされて作成したものです。

クリスタルシュガーやアラザンなどを散りばめてキラキラ感を表現してみました。
妹からの依頼で「会社のお友達が退職するのでプレゼントを。。。」ということで作成しました。

デザインはお任せ!ということでしたので。。。。
このパンプスクッキーと一緒に、私の中ではプレゼントとして定番化しつつある「マリー・アントワネット風香水瓶」クッキーなどと一緒にギフトを作らせてもらいました♪




Flickr


Size: 7cm x 9cm Vanilla Cookie
[13th SEP 2009]
I made this type of shoes in different colour before, I wanted to try leather effects piping this time :)

This cookies are made for my friends as their Birthday present.sooo many BIRTHDAY GIRLS around me in September, including me!Hope they liked my cookies :) Inspired by Pippi's shoes.

↑コチラはちょっと進化したバージョン。
パンプス全体に模様を絞り出してレザーっぽい感じを出してみたのですが。。。。わかるかな〜(汗)

9月は自分も含めて『バースデー・ガール』がたくさんいたので、この黒のビジュー付きパンプスクッキーはプレゼントに大活躍してくれました〜♪女性はいくつになっても靴とかファッション小物が大好きですものねっ♪


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...