ROSEY

Monday, 5 October 2009

ピンクリボン月間 THINK PINK!


Flickr
[left] heart shaped roses and ribbon, designed by kokorozukushi (Graphic designer)
[right] pink ribbon icing cookie, designed by Rosey (me, cakes & cookies designer?)

We decided to volunteer to design these "Pink ribbon" for postcards that were given out
@ a breast cancer forum by KIRARA in JAPAN.
We hope a lot of people aware of the importance of early breast cancer detection with these "Pink Ribbon" :)



今月は「乳がん撲滅月間」ですね。

いつもお世話になっているkokorozukushiさんから
お誘いをいただき初めてプロジェクトに参加いたしました。

ピンクリボンフォーラム2009by きらら
「みんなで考える乳がん」
平成21年10月4日(日)

にて配られるポストカードをデザインさせていただきました。

kokorozukushiさんはピンクのリボンとプリザで、
私はアイシングクッキーでシンボルである「ピンクリボン」を表現しました。

フォーラムの様子はkokorosukushiさんがブログ詳しくレポートされています♪


多くの方に乳がんの早期発見・早期診断・早期治療の大切さが伝わりますように〜。



《NEWS!》

 『ピンクリボン・プロジェクト』参加の情報掲載しました。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...