ROSEY

Wednesday, 4 November 2009

ウ二ッコのウェディングプチギフト Unikko Wedding Favour Cookies



Flickr

Size: diameter 5.5cm [11th OCT 2009]
Looks like a flower field :)
Done~ !! I decorated and packed over 80 of these :OI made these "Unikko" Wedding Favours for a lady
who is a kindergarten teacher (again!), had a wedding reception yesterday :)



Flickr

Size: diameter 5.5cm [11th OCT 2009]
Although the cookie design is very simple, different colour ribbons on bags make them look prettier, I think :)
Hope the Bride & Groom and all guests had a good time and enjoyed having these cookies as well :)


ウェディングプチギフトにぜひ「マリメッコのクッキーを!」とオーダーをいただきました〜♪
幼稚園の先生をしているSちゃん、ウ二ッコのお花のように
明るく元気な彼女のイメージにぴったりです♡

80個以上のウ二ッコの赤いお花を並べて撮影☆ お花畑みたい〜♡と一人で盛り上がり。。。
さらにパッキングをして何色かのリボンを結んで〜☆ 「かわいい〜♡」と、また盛り上がりました(笑)

コチラのクッキーも大好きなデザインの1つです!(もちろん、このお花は私のデザインではありませんけど〜。)
アイシングをしてみて、「ウ二ッコのお花のバランスって絶妙だわ〜」としみじみ感じました〜。

きっと私がフリーハンドで描いたら。。。。バランスが崩れて違うものになってしまったでしょう。。。
ある意味キャラクターと一緒なのですね〜。
(目の位置がちょっと違ったらもう”ドラえもん”や”キティー”じゃなくなる。。。のと同じ感じ?)

また思い出となる素敵なクッキーが増えました☆ Sちゃん、いつまでもNさん仲良く&お幸せに〜♡




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...