ROSEY

Tuesday, 26 October 2010

Birthday Cookies for Ushka






I made Halloween cookies in BLACK & ORANGE clolour last year.This year, I want to make them more stylish and chic :) Halloween Cookies in Fuchsia Pink & Black Icing !!
These cookies are as a Birthday gift for my friend, Ushka !Happy Birthday!
I've already been thinking about the next year...."Which colour should I use for next Halloween~?"




去年のハロウィンは王道の黒とオレンジでアイシングしましたが、
今年はもっとかっこ良く、シックに決めたいとおもいまして〜フューシャピンクと黒で作ってみました!


お友達のお誕生日プレゼントとして。。。
ハロウィンも近いということでこんな感じのアイシングクッキーのデザインにしてみました♪


来年のハロウィンは何色にしようかな〜☆と今から考えてます(笑)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...