ROSEY

Sunday, 18 March 2012

I am back from Europe ☆


I came back to Tokyo on 15th from the trip, Paris, Colongne and London :) had a great days to spend time and share a lot with my friends there :) but since I arrived at Tokyo.....I have been feeling poorly.... it was very bad that I had a sore throat, a fever and a jet lag all together!!! 
Well, I fell better now and ready for work from tomorrow :DI am going to post the articles what I was doing in Europe little by little :)

ヨーロッパの旅を終え、15日に東京にもどりました!
とっても楽しい時間を過ごすことができましたが、帰国した次の日からのどの痛みと熱、
そして時差ぼけ、、、この2日間ほど苦しみました。。。
本日はすっかり体調も戻り、明日からのアイシングクッキーレッスンの準備もばっちりです☆
すごーくゆっくりになると思いますが、、、少〜しずつ、ヨーロッパ滞在日記をUPする予定です〜☆ 


the day I left for Paris, it was snowing in TOKYO.... but not in Narita :) all aeroplanes was on time :D
パリへ出発する日は東京は早朝から雪でしたが、成田は雨。全てのフライトは定刻通りに出発してましたよ。
つづきはまた☆

ROSEY

Follow ROSEY_SUGAR on Twitter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...